Saturday, January 16, 2010

::BENGKEL::

Alhamdulillah, hari ini Panitia Biologi telah berjaya menjalankan bengkel pra-SPM untuk calon2 2010 (form 5). Diketuai oleh KP, Pn. Siti 'Aishah bt. Kasran, dibantu Cik Siti Tuziah bt. Sarman dan Che'gu. Semuanya berjalan dengan baik.

Bengkel kali ini dirancang awal dengan harapan dapat meningkatkan lagi kecemerlangan para pelajar dan boleh dinilai, sekurang-kurang dalam Peperiksaan Pertengahan Tahun 2010 nanti. Untuk minggu ini, pelajar telah diajar dan didedahkan dengan teknik yang betul untuk menjawab soalan2 dari Kertas 3.



Pelajar diberikan modul soalan kertas 3 dan diajar langkah demi langkah untuk menjawab soalan no.1 kertas 3. Setelah itu, pelajar diberikan masa untuk menjawab 1 contoh soalan yang berbentuk yg sama dengan soalan yang dibincang. Alhamdulillah, ramai pelajar sudah berjaya menjawab dengan baik. Program yang diberi nama All-Right ini bermula pukul 8.30 pagi dan berakhir pada pukul 12.30 tengahari.



Terima kasih kepada semua pelajar2 tingkatan 5 yang memberikan komitmen yang penuh sehingga mengorbankan peluang balik bermalam pada minggu ini. Semua anda semua mendapat A+ dalam Biologi SPM 2010 ini.


No comments:

WELCOME TO SCHOOL OF LIFE