Friday, January 16, 2009

SIBUKNYE...

salam semua...
dh byk hari xtulis n3.

aku sedikit sibuk kebelakangan ni.
sibuk menguruskan keluarga & kerjaya.
Isnin lepas, wife aku lapordiri utk kursus KPLI - BI sekolah rendah kt IPG Ipoh.
Bermula dr situ, aku kena jd MR. MAMA.

Aku kena uruskan anak dara aku yg kecik tu. dah la dia demam selsema.
menangis xhenti2 pd waktu mlm tu. Dia xleh bernafas, hidung tersumbat.
Puas aku dukung, xhenti menangis. Last2 terpaksa amik wife aku mlm tu.
Skan ni, kena selalu bgn awal, kul5 pagi. bersiap2 nk htr wife ke IPG Ipoh.
5.45 gerak, smp sana hampir 6.30.
Then patah balik ke Gopeng, htr Raisya ke rumah babysitter, then baru masuk kerja.
This week, I'm always late.
Malam kul 10 pulak pegi amik wife aku tu. Aduhhh la, xsempat nk rehat.
Tido pun xcukup. Nk buat cmne, kena berkorban utk masa depan.

Esok pn kena hadapi rutin yg sama lagi coz ada kelas ganti utk cuti tahun baru cina.
Okeh, kena tido awal. sambung esok, kalu xpenat la.

No comments:

WELCOME TO SCHOOL OF LIFE