Thursday, August 13, 2009

::BUAH TANGAN::

Yippie!!! Che'gu dapat buah tangan istimewa dari bekas pelajar, Min (Siti Aminah Mazlan, ex-Biruni0506). Buah tangan dari Korea lagi. Terima kasih sangat2, Bukan 1, bukan 2 tapi 7. Terima kasih!(x10000). Dapat cawan korea (2pcs), 2 magnet freezer (Cantik! Raisya suka main), 2 patung seramik dan 1 poskad. Terharunya (T-T).

Min dan kawan2 (dengar cerita bersama Kella, Bella. Klu ada yg lain, maaf la xsebut nama). Diorang datang masa Che'gu xde kt sekolah. Huhuhu...gi Bengkel Photoshop kt PKG Gopeng. (nape dtg tyme saya xde??).


Rasa terharu bila bekas2 pelajar masih ingat pada guru mereka. (Ahh...inilah indah & bahagianya jadi guru. Moga kalian sentiasa mendoakan keampunan utk kami semua.)

7 comments:

keyna.na'im said...

hadiah ape tu cikgu?
bes2..^^

keyLa said...

che' gu,salam..^^

maaf cikgu, saya memang xbawak pape ritu..huhu..insyaAllah, bile2 jumpe lg akan ade buah tangan dr czech republic. hehe..

saya datang ari selasa petang sbb malam tu ade progrm motivasi tuk form 4..sy ikut kak faradilla n abang ijoy. so, dtg tu pun on the spot je..xsempat nak bgtaw cikgu..ingt nak surprise tp cikgu lak xde.hehe

insyaALLAH, raya jemputlah bertandang ke rumah. saya raya di rumah tahun nie..suke3

cikgu, nie blog cikgu yang mane eh..cikgu byk jd admin sampai sy da musykil da..

Che'Gu Fazli said...

ni blog bio tu la.saya dah tukar layout, title pn dah lain. hidup perlu sentiasa berubah. kita akan mengalami perubahan. baca la post TAHU vs SEDAR tu.

eejoomee said...

Nanti klu sya dpt twaran kluar saya kasi hadiah lagi bnyak.. hehe.

Bella-mk said...
This comment has been removed by the author.
Bella-mk said...

salam cikgu:)
sorry saye pon x dpt bawak pape sebab pi pon dak lagi
kalau dapat jumpe lagi saye bawak sari ye cikgu hehe
-bella

Anonymous said...

sesiapa yg nk mnempah bku bioscore form 4&5 bleh klik link http://bioscore45.blogspot.com/

WELCOME TO SCHOOL OF LIFE